Lumos Maxima
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Zdolności Specjalne

Go down 
AutorWiadomość
Yelena Kiryllow
Opiekun Rocznika V
Yelena Kiryllow


Female Skąd : Archangielsk
Różdżka : 10,5 cala, brzoza Ermana, średnio elastyczna, elegancka, rdzeń z włosa wili - matki
Ubiór : Prosta sukienka w kolorze ciemnej zieleni, sięgająca przed kolana i pozbawiona rękawów, idealnie komponuje się z karnacją dziewczyny.
Liczba postów : 101

Zdolności Specjalne Empty
PisanieTemat: Zdolności Specjalne   Zdolności Specjalne EmptyPią Lip 15, 2011 10:53 pm

ZDOLNOŚCI SPECJALNE

WILKOŁAK

Człowiek dotknięty klątwą wilkołactwa posiada zdolność przemiany w bestię –> pół – wilka, pół - człowieka. Wilkołakiem stają się osoby ugryzione przez innego wilkołaka, a także ci których rodzic został pogryziony i przemieniony. Od tego czasu, raz w miesiącu, podczas pełni księżyca dana osoba zamienia się w krwiożerczą istotę. Ciało człowieka dotkniętego klątwą ma podniesioną temperaturę wahającą się w granicach 38 – 40 stopni. W formie zwierzęcej, wilkołak zyskuje na rozmiarze uzyskując wzrost powyżej 2 m. Wilkołaki zyskują ogromną siłę i wytrzymałość, co przenosi się także na ich ludzką postać. Jako jedne z nielicznych magicznych stworzeń, polują jedynie na ludzi, nie stanowiąc tym samym zagrożenia dla zwierząt. Posiadają one wysoko rozwinięte kończyny, krótką sierść i długi pysk z niezwykle ostrymi zębami. Ciągle nie wynaleziono lekarstwa na wilkołactwo. Jedynym, poniekąd pomocnym eliksirem jest wywar z tojadu, który to umożliwia zachować ludzką świadomość podczas bycia w wilczej postaci. Istoty te stają się długowieczne, ich zmysły wyostrzają się na podobieństwo zwierzęcych, w formie bestii są niemal niewrażliwe na ból, a ich regeneracja pozwala im leczyć niemal wszystkie obrażenia w przeciągu zaledwie paru godzin. W wilczej formie potrafią również porozumiewać się ze zwierzętami, ze swego gatunku. Jedyną słabością wilkołaka jest srebro, nawet drobne zadrapania pozostawiają po sobie nie gojące się rany, tak jak większość dzikich zwierząt wilkołaki nie lubią też ognia, a obrażenia nim zadane leczą się w normalnym tempie. Należy pamiętać, że doświadczony wilkołak potrafi dokonać przemiany również poza pełnią, zachowując wtedy cząstkową świadomość.
W podaniu należy uwzględnić w jaki sposób zostałeś przemieniony, oraz jak zmieniło się twoje zachowanie.


ANIMAG

Czarodziej posiadający zdolność przemieniany w zwierze, bez utraty ludzkiej świadomości, oraz bez pomocy różdżki. Bardzo rzadka i trudna do opanowania umiejętność, a przy tym niezwykle niebezpieczna. Aby stać się animagiem, należy się tego intensywnie uczyć. Zwierzę w jakie zamieniać się będzie czarodziej, nie jest jego prywatnym wyborem, jako że wiele zależy tu od osobowości danej osoby. W przypadku zarażenia wilkołactwem animag traci swoje zdolności (zarażenie nie jest możliwe podczas stanu po metamorfozie nawet w przypadku ugryzienia). W postaci zwierzęcej czarodziej nie jest w stanie ani mówić, ani tym bardziej rzucać zaklęć. Długoletni animagowie przejmują, często niektóre zachowania zwierząt, w które się przemieniają np. drapanie za uchem, apetyt na krwiste posiłki. Animag w formie zwierzęcej jest w stanie porozumiewać się z innymi stworzeniami ze swego gatunku, a także zyskuje wszelkie atrybuty tej postaci. Istnieją podania mówiące o animagach zdolnych do zamiany w więcej niż jedno zwierzę, wiadomo jednak, że niektórzy zginęli przy takich próbach.
W podaniu należy zamieścić zwierze w jaki się zamieniasz, jego szczegółowy wygląd, oraz kiedy i w jaki sposób opanowałeś tą zdolność.

METAMORFOMAG

Czarodziej z wrodzoną zdolnością zmieniania w sposób dowolny swojego wyglądu, a nawet płci. Metamorfomadzy nie potrafią zmieniać jedynie swych oczu, które zawsze pozostają wyznacznikiem ich istoty. Osoby obdarzone tą zdolnością były rzadko spotykane, a pojawiały się jedynie w rodzinach, w których ktoś z przodków także był metamorfomagiem. W przypadku silnych wstrząsów psychicznych, metamorfomag może mieć problemy z ową zdolnością, bądź chwilowo całkowicie ją stracić. Często metamorfozy następują również wbrew woli, pod wpływem gwałtownej zmiany nastroju.
W podaniu należy zamieścić po kim odziedziczyłeś tą zdolność i w jakim stopniu ją kontrolujesz.

PÓŁ-WILA

Dziecko słowiańskiej, czarodziejskiej istoty. Po matkach wilach dziedziczą niezwykłą urodę, oraz zdolność przyciągania do siebie innych i hipnotyzowania ich swoim wdziękiem. Są to bardzo gwałtowne osoby, uwielbiające uwodzić i manipulować innymi. Z racji, iż ich matki starzeją się bardzo wolno, pół wile, czy też pół wilowie w późniejszym wieku również mogą wyglądać na młodsze niż w istocie są. Posiadają zawsze jasną karnację i złociste, bądź też srebrzyste blond włosy. Pół-wile cechuje nadnaturalne piękno, cichy chód, oraz przyspieszona regeneracja ciała. Niektóre z nich potrafią przyjmować formę zwierzęcą (ptaków), w przeciwieństwie jednak do swych matek i animagów nie są w stanie zachować pełnej świadomości, a w przemianie powrotnej musi im pomóc osoba silnie związana z nimi emocjonalnie, lub czas... (zdolność przemiany nadaje jedynie MG)

W podaniu należy zamieścić kto w rodzinie jest wilą.

WĘŻOUSTY

Bardzo rzadko spotykany czarodziej znający od mowę wężów. Przeważnie umiejętność tą posiadali dziedzice rodu Slytherina i z nimi jest ona wiązana, a co za tym idzie jest niezwykle rzadka. Wężouści potrafią rozmawiać z wężami, zjednywać je sobie, a ich mowa jest zrozumiała tylko dla samych pełzających gadów lub innych wężoustych. Obserwator usłyszy jedynie niezrozumiały syk. Wężouści przeważnie rodzą się z tą zdolnością, jednak po długich ćwiczeniach jest ona do opanowania również dla osoby bez tego daru. Wystarczająco silny psychicznie osobnik, który wyćwiczył swój dar może bez problemu narzucać gadom swoją wolą, a nawet zahipnotyzować z jej pomocą innego człowieka. Warto jednak pamiętać, że zdolność ta jest źle postrzegana, a osoby nią obdarzone traktuje się jak wariatów, lub nawet przestępców.

W podaniu należy zamieścić po kim odziedziczyłeś tą zdolność i kiedy ją u siebie odkryłeś.

TELEPATIA
Legilimencja jest zdolnością penetrowania czyjegoś umysłu i czytania jego myśli, a także wyczuwania emocji. Przeciwnością tego zjawiska jest oklumencja, będąca umiejętnością zamykania umysłu przed osobami chcącymi odczytać myśli poprzez legilimencję. Aby dobrze opanować obie te zdolności potrzeba wielu lat męczących praktyk. Istnieją jednak i tacy, którzy rodzą się z tym niezwykłym darem. Takie osoby często nie kontrolują swoich zdolności, co prowadzi do odizolowania, a czasami nawet obłędu. Mają też spore trudności w nauce wyspecjalizowanej poza Szkołą Astralną (ograniczenia te nie tyczą się osób, które wyuczyły się onej zdolności).

W podaniu należy napisać przebieg nauki. Z tym, że owe umiejętności ze względu na poziom trudności są dostępne jedynie dla pełnoletnich osób.
* * *


W podaniu o przydzielenie wybranej magicznej rasy/zdolności należy napisać krótkie opowiadanie jak postać posiadła daną zdolność (animadzy i wilkołaki), bądź w jakich okolicznościach ją u siebie odkryła (pozostałe). Powinno ono mieć długość przynajmniej strony w wordzie, czcionką Times New Roman 12. Gotowe prace należy umieszczać w tym temacie. Następnie administracja rozpatrzy wniosek.

Zaznaczamy, że podanie można składać, tylko o jedną z powyżej wypisanych ras/umiejętności, oraz, że ilość osób, które mogą posiadać daną zdolność jest ograniczona, co za tym idzie, nie każde podanie będzie przyjmowane. Teraz dodam coś na pocieszenie. Otóż wyuczonych umiejętności jak animagia, gracze będą się mogli uczyć także w grze, to samo tyczy się zostania wilkołakiem, poprzez pogryzienie przez już egzystującą na forum bestię i w tym wypadku istnieje pierwsze odstępstwo od reguły, zdolności będzie bowiem można łączyć. Więcej na ten temat przeczytacie w [url=]tym temacie[/url].
Powrót do góry Go down
 
Zdolności Specjalne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» ZDOLNOŚCI SPECJALNE - PODANIA
» Spis Postaci - Zdolności Specjalne

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Lumos Maxima :: Start :: ABC Gry-
Skocz do: