Yelena Kiryllow Opiekun Rocznika V
Skąd : Archangielsk Różdżka : 10,5 cala, brzoza Ermana, średnio elastyczna, elegancka, rdzeń z włosa wili - matki Ubiór : Prosta sukienka w kolorze ciemnej zieleni, sięgająca przed kolana i pozbawiona rękawów, idealnie komponuje się z karnacją dziewczyny. Liczba postów : 101
| Temat: Spis Zaklęć - Magia Życia Czw Lip 21, 2011 9:23 pm | |
| Dostępność: W każdym przypadku, jeżeli osoba znająca zaklęcie z wyższego kręgu, zechce uczyć osobę młodszą, gracz ma szansę nauczenia się niedostępnego dlań dotąd czaru. Pod warunkiem zawarcia takiego nauczania w fabule i uznania go przez Administrację. Zgłoszenia nauki dokonuje się w momencie jej rozpoczęcia.
MAGIA ŻYCIA
TRANSMUTACJA
ZAKLĘCIA OFENSYWNE
Meladictio Vapres Opis: O ile tylko cel tego zaklęcia stoi na naturalnej powierzchni (ziemia, kamień, drewno, piasek, etc.:) z jego ciała zaczynają wyrastać kolce, przebijając się przez skórę. Zaklęcie wywołuje wszystkie związane z tym efekty, jak ból, krwawienie, utrudnienia w poruszaniu się etc.: Efekt trwa dopóki czarodziej koncentruje się na zaklęciu, ale nawet jeśli przerwie je szybko, już powstałe kolce nie znikają, na to potrzeba specjalistycznego leczenia. Im dłużej trwa zaklęcie, tym poważniejsze rany otrzymuje ofiara. Dostępność: dorośli
ZAKLĘCIA DEFENSYWNE
Scutum Planta Wymowa: Z naciskiem na ostatnie litery. Opis: Tworzy osłaniającą nas tarczę roślinną. Żeby ją stworzyć trzeba znajdować się blisko roślin , które mają nas obronić. Efekt dotyczy się tylko pojedynczych czarów, nie ma także wpływu na ogień. Rośliny pod wpływem zaklęcia wydłużają się i splatają w gęstwinę tworząc przed czarodziejem ścianę. Dostępność: dorośli
ZAKLĘCIA ZWYKŁE
Castus Aqua Opis: Zaklęcie pozwalające oczyścić wodę z wszelkich trucizn, zanieczyszczeń i uwolnić ją spod działania innych zaklęć, przemieniając w zdatną do picia. Jeżeli zostanie rzucone na wodę, bez negatywnych czynników, taka woda koi ból, uspokaja i leczy, zarówno choroby, jak i rany – o ile jest regularnie pita. Dostępność: dorośli
Podgrzanie pożywienia Wymowa: Zaklęcie niewerbalne, możliwe do rzucenia po aktywacji. Opis: Zaklęcie to jest w stanie podgrzać jedną porcję jadalnego posiłku, w przeciągu zaledwie minuty. Nie jest to jednak zwykły czar, tak przygotowane pożywienie ma właściwości lecznicze, choć są one niewielkie, pomaga przy drobnych zatruciach, przeziębieniach, a nawet leczy skaleczenia, siniaki i lekkie rany. Czarodziej chucha na swoje ręce, tak jakby je rozgrzewał, a gdy jego dłonie zaczynają świecić delikatną poświatą, wystarczy, że dotknie nimi posiłku, który pragnie rozgrzać. Czar zostaje zakończony w momencie, gdy poświata przeniesie się na pożywienie. Dostępność: dorośli
Roślinna Uczta Opis: Do rzucenia tego zaklęcia, czarodziej potrzebuje trzech dowolnych roślin, które przemienia w pożywienie – 3 posiłki składające się z przystawki, zupy, sałatki, chleba, drugiego dania, owoców i deseru. Wszystkie posiłki są takie same. Mag może stworzyć jedynie jedzenie, które sam jadł w przeciągu ostatniego roku. Nie zjedzony posiłek znika po 2 godzinach. Dostępność: dorośli
| |
|